Biuro i Reklama

(ponad 10 000 wyników)
Kategorie i filtry
Z ratami

stać Cię na więcej

Aktywuj nawet 10 rat 0%

PayU ilustracja

Niezbędne zakupy do nowego biura

Planujesz zakup mebli biurowych i artykułów piśmienniczych? Skoro trafiłeś na tę podstronę platformy ERLI.pl, to prawdopodobnie właśnie urządzasz biuro swojej firmy albo pokój, w którym będziesz mógł wygodnie poświęcić się pracy zdalnej. Czy przemyślałeś już dobrze swoje zakupy? Wyposażenie biura to spore przedsięwzięcie, od którego zależy Twój komfort. Jeśli nie chcesz tracić czasu na ponowne wertowanie oferty artykułów biurowych ani pieniędzy na dodatkowe usługi kurierskie, przemyśl dobrze swoje potrzeby! Pomożemy ci sporządzić listę zakupów, dzięki którym nowe biuro w pełni zaspokoi twoje oczekiwania.

Komfortowe pomieszczenie biurowe

Czy wybrałeś już odpowiednie pomieszczenie do pracy? Niezależnie od tego, czy wynająłeś powierzchnię biurową, czy zamierzasz pracować w domu, zwróć uwagę na możliwości, jakie stwarza przestrzeń, którą dysponujesz. Nim zainwestujesz w meble biurowe albo sprzęt prezentacyjny, zastanów się, w którym miejscu znajdzie się każdy z elementów wyposażenia. Pamiętaj o odpowiedniej ekspozycji biurka na światło dzienne. Jesteś praworęczny? Okno powinno znajdować się z lewej strony (jeśli leworęczny – z prawej). Będzie Ci przeszkadzało światło odbijające się w monitorze komputera, więc w mocno nasłonecznionym pomieszczeniu zainwestuj w rolety. Przydadzą się także wówczas, gdy planujesz mieć w biurze flipchart albo tablicę magnetyczną. Najwygodniej jest korzystać z nich przy sztucznym, rozproszonym świetle.

Kiedy rozplanujesz już pomieszczenie na swoje biuro, dobierzesz optymalne oświetlenie oraz biurko o odpowiednim kształcie i gabarytach, poszukaj w ofercie ERLI.pl dopasowanego do niego, ergonomicznego fotela. To najważniejszy z mebli biurowych, ponieważw każdy dzień roboczy spędzisz w nim około 1/3 doby. Niewygodny fotel nie tylko utrudni skupienie się na pracy, ale też może stać się przyczyną szeregu dolegliwości spowodowanych długotrwałym przebywaniem w niefizjologicznej pozycji. Z tych samych powodów rozważ uzupełnienie swojego zakupu o podnóżek albo podpórkę pod plecy.

Najpotrzebniejsze sprzęty do biura

Na liście Twoich zakupów muszą znaleźć się dostosowane do Twoich potrzeb sprzęty biurowe. Zapewne już w tej chwili dysponujesz komputerem. Jeśli w czasie pracy często przechodzisz pomiędzy otwartymi oknami aplikacji, pomyśl o dokupieniu drugiego monitora, który umożliwi Ci korzystanie z dwóch ekranów jednocześnie. Przyda Ci się także drukarka, skaner i kserokopiarka, które zastąpić możesz jednym urządzeniem wielofunkcyjnym.

Czym zajmuje się Twoja firma? Jeśli przez Twoje ręce przechodzi wiele dokumentów, koniecznie zainwestuj w niszczarkę do papieru. Planujesz samodzielnie zająć się reklamą swojej działalności? Do przygotowania materiałów promocyjnych możesz potrzebować gilotyny, laminatora lub bindownicy. Od razu zadbaj także o zapas papieru (w tym – ozdobnego) i materiałów eksploatacyjnych do zakupionych urządzeń.

A może planujesz połączyć biuro z punktem sprzedaży? Oprócz obowiązkowej kasy fiskalnej może się przydać kasetka czy liczarka pieniędzy. Nie zapomnij o zakupie niezbędnych do działalności druków, których szeroki wybór także znajdziesz na stronach ERLI.pl.

Odpowiednia organizacja pracy

Na etapie aranżacji wnętrza z pewnością wybierzesz szafę lub regał do przechowywania dokumentów. Na półkach znajdzie się także miejsce na sprzęty biurowe. Na tym jednak nie kończy się organizacja przestrzeni pracy. Im lepiej posegregujesz materiały, z których na co dzień będziesz korzystać, tym więcej zaoszczędzisz czasu. Porządek w biurze wpłynie też korzystnie na Twoje samopoczucie oraz na to, jakie wrażenie wywrzesz na osobach, które odwiedzą Cię w miejscu pracy lub zobaczą je przez internetową kamerkę.

Kompletując wyposażenie do biura,pomyśl o pożytecznych akcesoriach, które umożliwią dobrą organizację dokumentów. W zależności od specyfiki działalności, zainwestuj w odpowiednią liczbę segregatorów, teczek czy skoroszytów. Przydadzą się także kuwety na dokumenty albo nabiurkowy organizer z zamykanymi szufladkami. Dokumentację archiwizuj w estetycznych kartonach. Reklamie Twojej działalności posłużyć zaś mogą eleganckie ofertówki.

Nawet jeśli większość materiałów związanych z działalnością mieści się w plikach danych, nie zapomnij o zapewnieniu sobie odpowiedniej przestrzeni dyskowej. Wygospodaruj też szufladę albo pojemnik, w którym bezpiecznie przechowasz inne nośniki.

Przydatne narzędzia biurowe

Współcześnie, kiedy większość pracy wykonuje się z użyciem komputera i smartfona, łatwo zapomnieć o wyposażeniu biura w przedmioty, które niegdyś stanowiły podstawę jego funkcjonowania – artykuły piśmiennicze. Osoby korzystające z suchościeralnej tablicy z szerokiego asortymentu dostępnego na ERLI.pl zapewne wybiorą markery. To jednak niejedyne narzędzia biurowe, które są niezwykle użyteczne nawet w czasach powszechnej digitalizacji. W każdym biurze przydają się długopisy, ołówki, kolorowe zakreślacze, nożyczki, klej czy zszywacz.

Użyteczne są także te akcesoria, które służą do pakowania i wysyłki. W erze zakupów online i zdalnego załatwiania spraw urzędowych niejednokrotnie potrzebne będą koperty, etykiety samoprzylepne, a także folia czy taśma pakowa. Ich zakup w detalicznych ilościach w dniu nadania przesyłki jest nieopłacalny. Lepiej zawsze mieć w szafie choć niewielki zapas materiałów, dzięki którym tanio i sprawnie przygotujesz paczkę dla klienta.